Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/zpls/domains/zpls.zp.ua/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Інтерактивне заняття ⋆ ДНЗ “Запорізький професіний ліцей сервісу”

Інтерактивне заняття

30.01.2024, зі здобувачами освіти групи 6/22 з професії “Квітникар.Флорист” практичним психологом Яхновою О.В. проведене інтерактивне заняття.

В ході спілкування та ігрової взаємодії, учні мали змогу удосконалити комунікативні навички і перевірити власну креативність, а також звернули увагу на особливості та відмінності сприйняття звичайних понять різними людьми, що сприяє формуванню толерантного ставлення до інакшої точки зору.

Участь у конкурсі “Мотивація нескорених 2.0”

ДНЗ “Запорізький професійний ліцей сервісу” приймає участь у конкурсі “Мотивація нескорених 2.0”. Тема конурсу – “Імпульс освіти: конкурс креативних презентацій українських освітніх закладів”. Більше інформації про конкурс ви знайдете за посиланням “Мотивація нескорених 2.0” .

Захист дипломних робіт

22 лютого в Державному навчальному закладі “Запорізький професійний ліцей сервісу” відбувся захист дипломних робіт групи 17/22 з професії Перукар (перукар – модельєр). Манікюрник. Майстер виробничого навчання – Дмитренко Неллі Григорівна.

Перемога у всеукраїнському пізнавальному конкурсі “Я — Людина!”

Здобувачі освіти групи 7/22 разом з майстром виробничого навчання Шульгою О.С. та соціальним педагогом Онищуком О.І. здобули переможні місця у Всеукраїнському пізнавальному конкурсі “Я — Людина!”. Метою конкурсу була популяризація знань про нашу планету, про її різноманітність, знайомство молоді із звичаями, традиціями, цінностями, досягненнями та невдачами цивілізацій та народів світу для формування толерантного ставлення до […]

x