Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/zpls/domains/zpls.zp.ua/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Перемога у конкурсі «БИТВА ЖАНРІВ ART» ⋆ ДНЗ “Запорізький професіний ліцей сервісу”

Перемога у конкурсі «БИТВА ЖАНРІВ ART»

Протягом вересня-жовтня 2022 року Творча агенція «Ua Fest» проводила П’ятий Всеукраїнський двотуровий дистанційний конкурс образотворчого, декоративно – ужиткового та сучасного мистецтва «БИТВА ЖАНРІВ ART». В номінації «Декоративно-ужиткове мистецтво» (вікова категорія «Юніори»). У якому взяла участь група № 4/20 з професії «Квітникар. Флорист.» під керівництвом майстра виробничого навчання Клименко О.В.. За підсумками конкурсу колективна творча робота «Краса врятує світ» отримала Диплом лауреата І ступеня, а майстер виробничого навчання Клименко О.В. – Подяку оргкомітету конкурсу.

Участь у конкурсі “Мотивація нескорених 2.0”

ДНЗ “Запорізький професійний ліцей сервісу” приймає участь у конкурсі “Мотивація нескорених 2.0”. Тема конурсу – “Імпульс освіти: конкурс креативних презентацій українських освітніх закладів”. Більше інформації про конкурс ви знайдете за посиланням “Мотивація нескорених 2.0” .

Захист дипломних робіт

22 лютого в Державному навчальному закладі “Запорізький професійний ліцей сервісу” відбувся захист дипломних робіт групи 17/22 з професії Перукар (перукар – модельєр). Манікюрник. Майстер виробничого навчання – Дмитренко Неллі Григорівна.

Інтерактивне заняття

30.01.2024, зі здобувачами освіти групи 6/22 з професії “Квітникар.Флорист” практичним психологом Яхновою О.В. проведене інтерактивне заняття. В ході спілкування та ігрової взаємодії, учні мали змогу удосконалити комунікативні навички і перевірити власну креативність, а також звернули увагу на особливості та відмінності сприйняття звичайних понять різними людьми, що сприяє формуванню толерантного ставлення до інакшої точки зору.

x